Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mozgalmas nap :D

2010.12.04. 19:32 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 Hello mindenki.:D 

mai nap geciszar..:D mertöcsém kissé ki van borulva.. megcsalta a barátnője és ő rajtakapta őket.. na hát ezvan neki sajnos :( a kis kurva kapni fog még..

Egyébként most elegem van a  nem nevezem nevénből.. :D és most idézek hozzá:

"történetünk kezdetén a jövő még oly fényesnek tűnt,de ez az egész később megváltozott. nem is értem, miért lepődök meg még ezen... még az angyaloknak is vannak ördögi terveik, amiket új eszközként használsz fel,de te mindig az én hősöm leszel,annak ellenére is hogy már teljesen elment az eszed... csak állni fogsz ott,és nézni ahogy égek, ez rendben van, mert szeretem, ahogy fáj. csak állni fogsz és ott hallgatni, ahogy sírok.. ez rendben van mert szeretem ahogy hazudsz,szeretem ahogy hazudsz.. Óhh.. szeretem ahogy hazudsz.. hangunk már érdessé vált, s a pohár is összetört, veszekedésünk nyomán. ebben a kötélhúzásban mindig te fogsz győzni, még akkor is mikor igazam van.. hisz a tenyeredből eszem a meséidet, durva szavakkal és erős fenyegetéssel, és elég beteges, hogy ezek a csatározások tesznek engem elégedetté.. csak állni fogsz ott,és nézni ahogy égek, ez rendben van, mert szeretem, ahogy fáj. csak állni fogsz és ott hallgatni, ahogy sírok.. ez rendben van mert szeretem ahogy hazudsz,szeretem ahogy hazudsz.. Óhh.. szeretem ahogy hazudsz..hát lehet hogy mazoista vagyok,próbálok elszaladni, de nem akarok örökké menekülni, egészen addig, míg a falak nem állnak füstben az emlékeinkel.. 

ma reggel ahogy felkeltél, egy napsugár megérintette az arcodat, sminked elmosódva, ahogy fekszünk, a megsemmisülés nyomában.. pssszt kicsim.. beszélj gyengéden, mondd hogy már sajnálod, hogy tegnap éjjel a kávézó asztalhoz vertél engem, ezért hát én is ellökhettelek magamtól... próbálj meg hozzám érni,így rád kiabálhatnék, hogy hozzám ne érj! kirohansz a szobából és én követlek, mint egy elhagyatott kutya, kicsim nélküled én semmit sem érek, el vagyok veszve, ölelj meg. aztán mondd, hogy mennyire ronda vagyok,ennek ellenére te örökké szeretni fogsz!! ezután pedig lökj el magadtól a rombolás után maradt törmelékre, amin állunk mi,két pszihopata,de tudjuk, hogy nem számít hogy hány kést vágtunk már egymás hátába. hisz még itt vagyunk egymásnak, mert vagyunk olyan szerencsések mi ketten, kik hegyeket mozgatunk, szóval ne csináljunk már a kis dolgokból ekkora ügyet... megütöttél kétszer, igen.. de ki számolja már? én meg lehet hogy 3X ütöttelek meg.. már nem igazán tudom számolni, de együtt örökké élhetünk, megtaláltuk a fiatalság forrását... a szerelmünk eléggé bolondos, de visszautasítottam a tanácsokat.. 

ez a ház óriási.. ha elköltöznél mint a 186 négyzetmétert szénné égetem.. szart se tudnál tenni ellene!! Állandóan csak te jársz abban a kibaszott fejemben.. "

ez egyébként a 

Rihanna ft. Eminem-love the way you lie part 2 volt :D

csak magyarul..:D

de szerintem nagyon illik a helyzethez..:D

Jajjjjjj nekem volt a 3 legédesebb mikulásom *-* az egyik Philipp fia :D a másik öcsém a 3. pedig Szerelmem(LLL)

Hmm... most többet nem akarok írni.. inkább Pítört vigasztalom még :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr902493280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása