Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szeretlek

2010.11.27. 20:49 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 Igen.. :D úgy volt ma már nem írok ide..de nem birom ki..:D Msnre nem megyek fel.. nem akarom hogy írjanak, mert most nem vagyok senkire sem ráhangolódva.

Hiányzik...hiányzol..én édes "nem nevezlek neveden"..... :(

annyiszor de annyiszor el akartalak felejteni, mert ennek semmi értelme így, de nem megy én szeretlek. hiába tölti be egy másik fiú az életem..téged nagyon szeretlek.. nem mérhető össze kettőtöket mennyire szeretlek...de mivel nem veled vagyok,Őt választom.. de én téged akarlak minden percben, minden mozdulatodban, minden érintésedben minden csókodban, minden pillantásodban, minden együtt töltött időnkben. 

Most elitélnek az emberek, de nem érdekel.. akkor is szeretlek... és neked is olyan jó lenne ezt elmondani.. de nem szabad.. ha elmondom felborul minden.. magamba folytom érzéseimet.. de néha úgy érzem kitör belőllem és beleőrülök..azért jó hogy ide leírhatom, mert máskülönben összeroppannék.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr102477613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása