Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.december 02.

2010.12.02. 14:17 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 Hööpppp:D December 2. napja :D 7 nap és Sebastiannal 5 hónaposak leszüüüünk :DDD

A mai nap egy kikúúrt jó nap volt :D (fuu öcsémtől rászoktam erre amikor a janóval telefonálXD)

Ultra nagy szeretetkitörésem van :D és ami mindet tetézi: végre nem az a sötét lyuk tátong a szivemben hanem kitölti már végre az a bizonyos személy:$

De úgy érzem ez végett Sebastiant elhanyagolom..=/ de én nem :D nem akarom.. én nagyon szeretem, és ha azt mondják elveszítem ha a "nem nevezem nevén"el tovább folytatódik ez a dolog, nem érdekel az űr, leszaaaaaaaaaaaarom, nekem a drága Sebastianom kell (LLLL) erre végre sikerült rájönnöm 2 nap alatt, és örökre de örökre ő kell :$ de a másik személy nélkül sem tudok élni viszont =/

Ujáááááá jááá júúúúú jiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............:D heppineszség van embereeeek:D:D:D:D 

Tegnap babáztam D: az hihetetlenül aranyos az a kisbaba *-* úristenisten*-* iylen nekem is kell *-*  *-* természetesen jópár év múlva *-* de ugyan ilyen kell *-* azok a szemek *-* meg uuu *-* tiszta apja *-*

na ennyit mára:D pííííííísz word. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr902488480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása