Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.november.27 szombat

2010.11.27. 19:43 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 

 

Sziasztok!

Gondoltam csinálok egy blogot hogy megosszam veletek a minden napjaimat :)

Egy kicsit magamról..:D Sarah Gottwald vagyok.. Hamburgban élek..:D van egy öcsém Peter Gottwald..ő egy ifjonc focista Barcelonában :D Barátom Sebastian Müller.. 4 hónapja :D

(elnézést ha helyesírási hibám van,de ugye a német az anyanyelv:D)

Szóvaaal a mai naaap...

Ma nagy meglepetésben volt részem :D Sebastian tegnap mondta megyünk ma Bécsbe. Nem nagyon volt kedvem hozzá...:$ de aztán jó..öcsém bepakolt és elmentem Sebastiannal :D A végén Londonba kötöttünk ki..:D ez volt a meglepetése..és most egy wellness hétvégét töltünk el..:D Nagyon szeretem ezt a lükéét(LLL):D

Öcsémnek innen is kitarást Selináhooz..:D XD 

Mára ennyit szeretnék:D Elfáradtam:D

Mindenkinek Guten Abend :D 

ui.: tudom..nem olvasod mert nem tudsz magyarul.. de akit "nem említünk nevén" hiányzol :( és még mindig tiéd szívem egy darabja, és örökké ott marad

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr662477461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása