Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Érzések..melyek kavarognak és megőrjítenek

2010.11.27. 23:14 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 Nagyon unatkozom :( Szívem egyik darabja mellettem fekszik, és alszik. Imádok hozzá bújva aludni.. De miattad nem megy most...csak rád gondolok.. nem szabadna..tiltott vagy..de az éltet hogy azt mondod szeretsz..és én úgyszint szeretlek téged(L) és nagyon hiányzol.. veled akarok lenni.. hallani akarom ahogy a fülembe suttogod: te amo

Nem élet az élet nélküled.. minden érintésedre szükségem van.. most biztos hülyének néz mindenki hogy van egy barátom..aki szeret nagyon és én is szeretem..de ugyanúgy érzek egy másik fiú iránt is... én sem tudom miért van ez..de szeretlek..és szükségem van rád..

Várom azt hogy találkozzunk, és tisztázzunk mindent..a Te érzéseid is..és aztán gondolkozom kell hogy feladjam Sebastiant érted.. vagy sem..:S de nem tudok választani.. és attól félek egyszer mindketten otthagytok és egyedül leszek,szívemben nagy ürességgel, amit senki nem fog betölteni sohasem. 

Miéééééééért szeretlek?:S mikor neked is van kapcsolatod.. és mégis egymásra vágyunk? és te is szereted a párod..:S érzések..vannak...de minek...

SZERETLEEEEK(LLL):$ de megfojt ez az érzés.. mert Sebastiant is SZERETEM(L) :$ :S

Szabolcs a legjobb barátom sok mindenben segít nekem.. remélem most ebben a helyzetben is számíthatok rá és segít megoldani ezt a kényes helyzetet..Szabolcs köszönöm hogy vagy nekem :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr92477929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása