Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hm... nem tom :D

2010.11.28. 12:40 | Sarag.G | Szólj hozzá!

 Mai nap elég jól kezdődik..:D a tegnapi hangulat és érzés kavalkád még mindig megvan, de próbálok rajta túlkerekedni...

Egyébként olyan tavalyi hóesés forever pííííísz hangulatom van...:D nemsokára indulunk haza.. jó volt azért Sebastiannal lenni :) de szeretnék már a másik illetővel is beszélni az érzéseiről..és az én érzéseimről..és hogy mi legyen...:D neki is és nekem is választani kell,és áldozatot hozni..majd a következményekkel szembenézni, de úgy érzem, ha őszinte ez a szeretet nem okoz nagyobb gondot :) de akárki is maradjon az életemben mindkettőtöket örökre szeretni foglak..és sosem tudok közületek választani (L):$

Ahhhh.. hagyom most az érzéseimet, mert aztán nem tudom kimagyarázni Sebastiannak miért sírok.. :(  Kicsit vidámuljuuunk :D Találtam egy kurvaaajóóóóó vicces szöveget..:D 

Az új lelkész annyira lámpalázas volt mikor az első szent beszédét tartotta 

, hogy alig tudott megszólalni. Második szentbeszédje előtt felkereste a feljebbvalóját, és megkérdezte, hogyan tudná leküzdeni idegességét. Azt a választ kapta, hogy tegyen egy kis vodkát a vízbe, és néhány korty után már mindjárt lazábban fogja tudni folytatni. A következő vasárnap a lelkész gyakorlatba ültette a tanácsot, és úgy érezte, hogy még hatalmas égzengés közepette is tudna beszélni, egyáltalán, pompásan érezte magát. Amikor visszatért a plébániára, talált egy levelet a feljebbvalójától, amely a következőket tartalmazta: "Kedves Testvérem! 1. Legközelebb kortyokat igyon, és ne döntse le egyben az egészet 2. Nem teszünk jégkockát és citromkarikát a misekehelybe 3. A misekönyv nem poháralátét 4. Az oltár terítőjét nem használjuk szalvétának 5. Tíz parancsolat van és nem tizenkettő 6. Tizenkét tanítvány volt és nem tíz 7. Nem utalunk a keresztre mint arra a "nagydarab T-betűre" 8. Nem konferáljuk be Jézust és tanítványait mint "DJ JC-t és bandáját" 9. Dávid Góliátot egy parittyával győzte le és nem "lőtte szitává a rohadt seggét egy Magnum 357-essel" 10. A kígyó tekergett az almafán nem pedig az "Isten fasza" 11. Nem utalunk Júdásra mint arra "a faszfej"-re 12. A Pápa szent, nincs kigolyózva és nem nevezzük "Keresztatyának" 13. Az Atya, a Fiú és a Szent Lélek nem a Fater, a Kiccsávó és a Kriptaszökevény 14. Júdás harminc ezüst pénzen adta el Jézust és nem két fillérért, az Olajfák hegyén és nem a kínai piacon. És egyébként is, a bűnösök a pokolra mennek és nem a büdös picsába.

 

Jajjjj ezen annyit nevettem :D főleg hogy ateista vagyok és nem hiszek ezekben a vallási nézetekben :D 

Egyébként erőteljes Szabolcs&Leo&Felix&Lyna&Katja hiányom van :/ háát és peersze pííítör te is hiányzol(LLL):D kis öcsiiiiikéém :$

Amúgy 28.a van.. ami azt jelenti 11 nap és december 9. és 5hónapja leszek együtt Sebastiannal :D úristen de gyorsan eltelt ez a hónap is..:| elég mozgalmas volt végülis..de hiiiiihetelen milyen gyorsan eltelt:D  és ez az a dolog ami miatt gyűlölöm magam, hogy itt van Ő aki szeret, és tudom ő lenne az a bizonyos nagy Ő... és én más fiú iránt is szeretetet érzeeek.:$ és jobbak kötődöm Sebastianhoz de mégis az érzés ott van.. és az hogy "mivan ha?" mivan ha jobban szeret a másik fiú? mivan ha vele boldogabb lennék? mivan ha ő nem fog engem választani? és ami a legfőbb : mivan ha én nem tudom elengedni Sebastiant?:( 

Egy tini fiatal pár beszélget: Lány:Szeretsz? Fiú:Igen. ... lány:Ha szakítanék veled,mit tennél? Fiú:Visszamennék az exemhez,mivel szeretem. A lány sírva fakad,szakít a fiúval.Másnap a fiú elmegy a lányhoz: Lány:Hát te? Fiú:Hát Én?Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez,mert szeretem? <3

Ez aranyos kis történet :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=LdP421ZI9gc&feature=player_embedded   jéééézusooom ez egy *_* extázisba ejtő kurvajó zene *_* 

naaa és persze ez: https://www.youtube.com/watch?v=ftUn5GSsPBw&feature=related

jajjjjjj *_*  :D :D :D

tényleeeeeeeg 3 hét és újra videóklipp forgatás . ojeh (*)

 

 

 Hogy megértsd, mennyit ér 1 év, kérdezd meg a diákot, akinek ismételnie kell. Hogy megértsd, mennyit ér 1 hónap, kérdezd meg az anyát, aki koraszülöttet hozott a világra. Hogy megértsd, mennyit ér 1 hét, kérdezd meg a hetilap szerkesztőjét. Hogy megértsd, mennyit ér 1 óra, kérdezd meg a szerelmest, aki a találkozóra vár. Hogy megértsd, mennyit ér 1 perc, kérdezd meg az utast, aki lekéste a vonatot. Hogy megértsd, mennyit ér 1 másodperc, kérdezd meg az autóst, aki nem tudta elkerülni a balesetet. Hogy megértsd, mennyit ér 1 tizedmásodperc, kérdezd meg a sportolót, aki csak ezüstérmet nyert az Olimpián. Minden pillanat kincs, ami a tied. És becsüld meg jobban, mert megoszthatod valakivel, akivel tökéletesen eltöltheted. És emlékezz, hogy az idő senkire sem vár. A tegnap történelem...

Megosztani valakivel.... :( én megosztom valakivel.. és szeretem megosztani vele minden pillanatomat de megéri?? :S :$ szeretlek sebastian 

Fiúk! Mikor beleszerettek egy lányba ...Mondd el neki hogy mennyire imádod Őt. Ha szomorú, öleld át szorosan.Legyen Ő az első a többi lánnyal szemben, akikkel együtt lógsz.Játssz a hajával. =) Adj neki virágot - ok nélkül.Hagyd hogy a karjaidban aludjon el. Énekelj neki - nem számít hogy mennyire rossz a hangod. :DTáncolj vele - még akkor is ha nem szól a zene. Puszild meg a homlokát :)Nézz a szemébe & mosolyogj. :) Mondd el neki hogy mennyire gyönyörű.

Ezt mind megkapom tőled Sebastian(L) 

Viszont a másik személytől nem minden esetben.. neki fontosabb néhol "inujasa" :/ 

Na vissza térés a nevetésre :D

Beleültem, egy kicsit féltem! Széttártam, majd behelyezte, ki-be mozgatta, és utána kihuzta! Kicsit véreztem, hisz ez volt az elsö foghuzásom:-)    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj :D xD

Na jóó találtam egy kurvaigazat:

Elmegy. Hiányzik. Szenvedsz. Megfogadod, hogyha visszajön, megkéred, hogy ne menjen többet el, mert szükséged van rá. Visszajön. Már boldog vagy és nem mondasz semmit. Aztán elmegy. Hiányzik...

=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/

Az ajka arra a féloldalas, huncut mosolyra húzódott, amit úgy imádtam, hogy kis híján elállt tőle a szívverésem.*

Szeretlek Roni.

Huu jó sokat írtam:D de nem baj..valahol kikell adni az érzéseimet magamból.. öcsémnek elmondok mindent de akkor is jobb ha leírom.. a naplómat is elolvassa..:S szóval előtte nincs titkom:D és senki előtt sincs végülis.. csak ez a ronis dolog..:S 

 

Egyszer régen azt mondták nekem: Ne siettesd a szerelmet, addig örülj, amíg nincsenek az életedben férfiak. Nem hittem el. Azt hittem, hogy én jobban tudom, azt hittem, hogy rosszabb nélkülük. Csak most érzem... csak most látom, tévedtem. Igazuk volt. Mennyivel jobb is volt akkor... amikor még nem törték össze a szívem, nem bántottak meg, és nem játszottak velem... :(

milyen igaz....:S

Együtt jártak ők sok-sok éven át, egy fiú, meg egy lány. Hideg tél, meleg nyár, kint találta őket a kis utcán. Fogták egymás kezét, beszélgettek, sokat suttogtak egymásnak forró szavakat. Boldogok voltak, mint soha senki más, szerették egymást, a fiú, meg a lány. Egy napon így szólt a lány: Gyereket várok, egy kisbabát. A fiú nem szólt, csak elköszönt, többé nem jött vissza már. Elment némán és hidegen. Ez volt hát a "Nagy Szerelem!" És megszületett a kisfiú, boldog volt a lány. Hátha jő az apa tán. De nem jött, hiába várta. Teltek a napok, egyre teltek, de ő mégis reménykedett. Hiába várta, hátha jön a srác. Együtt élt a lány a kisfiával, benne lelte örömét, és eltelt ifjúságát. S nőtt a fiú napról- napra szebb lett. Kimondta az első szót a legszebbet : Anya! Egy napon sétálni mentek, a kisfiú ott totyogott az anyja mellett, sötét utcák, hol azelőtt jártak, fölvillantak az emlékek. Sok elmúlt napok, boldog évek. Fölsóhajtott a lány : Milyen kár hogy egyedül vagyok! A sarkon ifjú pár köszönt rá. Egy barna szemű, fekete srác vissza nézett, s a lány könnyein át, így szólt gyermekéhez : Ez volt az Apád!!!

Sebastian ezt sosem tenné meg(L) 

Érdekes mikor annyira szeretsz valakit, hogy mindent megteszel érte. Elhagyod a büszkeséged, mert futsz utána. Az önbizalmad, mert úgy érzed sose tetszel neki. Az önbecsülésed, mert hagyod magad porig alázni. És mikor kinyílik a szemed, észreveszed, hogy ez így nem jó. Nehéz helyzet!Mert akármit csinál, vagy nem csinál teljesen mindegy, Szereted..

Egy minneapolisi házaspár eldöntötte, hogy Floridába megy felmelegedni egy különösen fagyos télen. Úgy tervezték, hogy ugyanabban a hotelben szállnak meg, ahol a mézesheteiket töltötték 20 évvel azelőtt. Mozgalmas programjuk miatt nehéz volt összeegyeztetni az utazási időpontot, ezért a férj pénteken, a feleség pedig a következő napon repült Minneapolisból Floridába. A férj bejelentkezett a hotelbe, ahol a hotelszobában egy számítógép is volt, nem úgy mint évekkel azelőtt, és eldöntötte, hogy küld egy e-mailt feleségének. Véletlenül azonban kihagyott az e-mail címből egy betűt, s anélkül, hogy észrevette volna a tévedést, elküldte a levelet a rossz címre. Közben ... valahol Houstonban ... egy özvegy épp a férje temetéséről érkezett haza, akit az Úr hazahívott az ő dicsőségébe, egy szívinfarktus után. Az özvegy elhatározta, hogy megnézi a barátoktól és rokonoktól érkezett e-maileket. Miután elolvasta az üzenetet, visított és elájult. Fia berohant a szobába, édesanyját a földön találta, majd felpillantott a képernyőn található szövegre: Szerető feleségemnek Időpont: 2005 okt.13, péntek Tárgy: megérkeztem! Drága szerelmem, Tudom, meg vagy lepődve, hogy üzenetet kapsz tőlem. Már számítógépük is van az ittenieknek és lehet szeretteinknek e-mailt küldeni. Épp most érkeztem meg és jelentkeztem be. Minden elő van készítve a holnapi érkezésedre és már nagyon várom, hogy találkozzunk. Remélem, hogy az utazásod olyan csendes lesz, mint az enyém. PS.... Tényleg nagyon meleg van idelent!!!

ohohohohohohohhhh :D Joci vagy Ádám nevébe ilyet írt volna valaki :| egyébként még mindig jobb ilyen e-mailt kapni mint szellemeket látni..

Nem érdekelne ha csak 1 éjszakáig, ölelhetem, csókolhatom... Ha vele lehettem egy éjszakát is, az maga lenne nekem az öröm ...♥ :$$$

hmmmm..:$:$:$:$:$ az első együtt töltött kaland:$ elég érdekesre sikeredett:$ vb-n:$ látod..ez is azt mutatja hogy valamilyen formában még szeretsz:$ 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr662478619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása