Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

.

2010.12.13. 18:07 | Sarag.G | 4 komment

 Hát jó nem tudom most mit mondjak erre. Remélem ezt is olvassátok Amanda,Móni. 

AZt az bejegyzést nem Amanda ellen indítottam. Ő miatta vagyis hát köze volt ahoz hogy kicsit összekaptam Sazbival és mérges lettem, és jobb volt ha találok egy bűnbakot és rákenem. Ne haragudj. Szabolcs is tudja ezt.. csak én úgy érzem ő most ellenem beszél, pedig nekem azt mondta hogy nem..mindegy.. ez bonyolult számomra.

Kitaláltátok hogy azt a bejegyzést pítör írta. NEM ő írta. Nem azért mondom ezt mert védem, mert ha ő írta volna elmondanám. Nézzétek már meg a dátumot.. 8.hó 20.a ... és tegnap is ott volt amikor mi olvastuk.. Ha ő írta volna akkor 12.hó 12 ét írt volna oda a rendszer...

Bánt a dolog hogy egy hazug gecinek hisztek, miközben ez nem igaz. Ha pedig utáltok akkor tiltsatok el, ne foglalkozzatok velem.. nekem is lehet elegem a folyamatos vádolásotokból nem? egyikőtöket sem utállak, nagyon is kedvellek benneteket még ezek ellenére is..igen mert én ilyen hülye vagyok. de nem vagyok hazug. =/ 

Remélem ezt a dolgot a napokban egy közös beszélgetés alkalmával sikerül beszélnünk meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahg.blog.hu/api/trackback/id/tr222513602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amy. 2010.12.13. 18:55:19

Figyelj,nincsen semmi baj. Tök véletlenül találtam rá a blogodra,nehogy azthidd hogy kutatok utánad vagy valami ilyesmi.. Véletlen volt,mondom Sarah Gottwald? Hmm,rákattintok már,elolvastam elsö bejegyzést mondom ez érdekes,tuti,hogy Te vagy. és most hiszed vagy nem hiszed érdekelt mi van veled,ezért elolvastam. Aztán látom Rohadj Meg Juhász Amanda?Erre számítani lehetett. persze bünbakot keresni geci könnyü,ezt énis tudom,én sem vagyok ártatlan,dehát ki az?:)
Mondom,no para,amúgy is azt írsz ki a blogodra amit akarsz,ami történt megtörtént,a múlton nemlehet változtatni,ha akarjuk akkor sem..pedig lenne mit,jobbá tenni az egész helyzetet,de már nem lehet. nem akartam felfújni ezt az egészet,föleg ezt a piitörös izébizét sem.. most öszintén, mit kéne tennem hogy most kiderült hogy nem ö irta? ezt sem értem minek kellett úgy felfújni. na mindegy,örülök a Sebastiannak is,hogy együtt vagytok. (amúgy egy tanács: ha valamit akarsz,hogy a blog olvasóid ne lássanak,akkor ne írd oda.mert hiába írod fekete háttérrel + fekete írással,ha kijelöljük,ugyanugy el lehet olvasni..)

Na mindegy,minden jót! :) Amanda

Amy. 2010.12.13. 19:12:27

amugy,Móni is elolvasta,csak lusta reggelni,ezért nem szól hozzá XDD..

de a véleménye:

~ M     o    n i i.™● üzenete:
*mond h nekem nincs veled bajom csak sziven ütött amit tettél a lüszis dolog és nem is derült volna ki ha amyt nem veszem be közösbe és nem ismeritek meg..

Sarag.G 2010.12.17. 20:18:45

Akkor remélem elolvastátok azt is amit írtam..
Csak tudjátok nekem nem lehet elegem? Én most elnézést kérek tőled..és nem azért mert puncsos vagyok csak mert így érzem helyesnek..
Szerintem a Lüszit dolgot már túltárgyaltuk.
Jó, én elhiszem hogy véletlen találtál rá, és meglepett hogy érdeklődsz utánam..

Amy. 2010.12.17. 22:07:55

Hogyne lehetne eleged?:O
Nem csodálkozom amúgy sem rajta,hisz Te is ember vagy,szóval ez ehhez jár.. Nem mondtam,hogy nem lehet eleged.
Nem kell elnézést kérned,minden rendben van.
Lüszis dologról meg csak annyit,hogy végülis mi is hibásak voltunk,mert bekajáltuk az elején szinte az összeset amit drága Lüszimüszivel kitaláltatok..igaz utána már nem utána el is lett mondva minden na mindegy :) Lüszis dologról tényleg felesleges beszélni,meg úgy az egészröl is,. szóval,szerintem ezt megtárgyaltuk! szép volt jó volt elbasztuk ennyi volt
süti beállítások módosítása